کونسل لیڈرلوٹن کا مسجد اور چرچ کا دورہ، کورونا وبا میں خدمات پرکمیونٹیز کو خراج تحسین

لوٹن (لیاقت حسین راجہ) لوٹن کونسل کے رہنما کلر ہیزل سیمنس ایم بی ای نے ہاک ویل رنگ مسجد کے دورے پر کونسل کے نمائندوں کی قیادت کی جس میں کوڈ 19 وبائی امراض کے دوران محتاط افراد اور محتاج افراد کی مدد کرنے کے لئے مقامی خاندانوں کی مدد کرنے میں جاری محنت کے لئے کمیونٹی رہنماؤں کا شکریہ ادا کیا۔ کونسلر ہیزل سمنز اور کونسل کے چیف ایگزیکٹو رابن پورٹر نے شہر کے منی ٹور کا آغاز کیا تاکہ ان بہت ساری تنظیموں میں سے چند ایک سے اظہار تشکر کیا جاسکے جو وائرس کے ردعمل میں سب سے آگے ہیں۔ اس میں لوٹن فوڈ بینک ، ایک مسجد اور ایک چرچ کے دورے شامل تھے۔ انہوں نے کہا کہ ان لوگوں سے ملنا بہت اچھا لگا جو لوٹن کی کمیونٹیز کے لئے سخت محنت کرتے رہتے ہیں۔

کونسلر ہیزل سمنز نے کہا کہ وہ ان کے شاندار کام کے لئے ان کے شکرگزار ہیں اور ان کی حمایت جاری رکھیں گے،انہوں نے کہا میں واقعتاً ان کی لگن اور وابستگی سے متاثر ہوں جو انہوں نے دکھائی اور اس پر فخر ہے کہ لوٹن نے بہترین رسپانس دیا۔ فوڈ بینک جو ان فیملیز کو کھانا فراہم کرنے میں مدد فراہم کررہا ہے جو ضروری اشیا کے ساتھ کھانا افورڈ نہیں کر سکتے۔ کونسلر ہیزل سمنز نے فوڈ بینک کی کرسی لز سٹرنگر اور منیجر سلما خان سے ملاقات کی اور ان سے گفتگو کی۔

لِز سٹرنگر نے کہا کہ ہمیں کونسل کے نمائندوں کا استقبال کرتے ہوئے خوشی ہوئی۔ ہاک ویل رنگ مسجد میں کونسل کی ٹیم نے نوجوانوں کی نشوونما اور معاشرتی وسیع تر مصروفیات کے ذمہ دار ٹرسٹی محمد معیت میاں سے گفتگوکی۔معیت میاں نے کہا کہ اس میٹنگ سے ہمیں بنیادی طور پر اپنے تعلقات کو مضبوط بنانے، ہاک ویل رنگ کے لئے اپنے جذبات اور خدشات کا اظہار کرنے کا موقع ملا ہے اور اس انگیجمنٹ سے جرائم اور غربت کو کم کرنے میں مدد ملے گی اور کمیونٹی کوہیژن، ہم آہنگی کی تشکیل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ کونسل حکام سے ملنا خوشی کی بات ہے اور ہمیں بہت خوشی ہے ۔کونسل نے کوویڈ 19 وبائی مرض کے دوران لوٹن میں کمزور لوگوں کی مدد کرنے میں ہاک ویل رنگ مسجد کی رضاکارانہ خدمات پر ل ہمیں شناخت کیا اور ان کا شکریہ ادا کیا۔

مساجد کے رہنماؤں نے کھیلوں کو دیکھنے کے لئے کثیر استعمال کھیل (ایم یو جی اے) کی سہولت اور ایک بڑی اسکرین رکھنے کے اپنے مستقبل کے عزائم کا اظہار کیا اور کہا کہ دونوں سے مسجد میں آنے والے افراد کی صحت اور تندرستی میں مدد ملے گی۔ مسٹر معیت میاں نے مزید کہا کہ ہمارے معزز مہمانوں نے اسے بہت اچھی طرح سے لیا اور اس کا مثبت جواب دیا۔ مجھے بہت امید ہے کہ اس ملاقات سے کوئی مثبت چیز سامنے آجائے گی۔ لیگریو میں سینٹ لوکس کے چرچ میں اس ٹیم نے چرچ کے ذمہ داروں سے ملاقات کی۔ ریون سینٹامو،بیورسٹاک نے کہا کہ ہم نے کونسل کے دورے کی بہت تعریف کی جہاں ہم اپنے کاموں کو شیئر کرنے کے قابل تھے اور آئندہ کے منصوبوں پر بات چیت کی گئی جس میں لنچ کلب کی میزبانی کرنا ہے جسے ہم ہاک ویل رنگ کمیونٹی سینٹر میں میزبانی کے لئے استعمال کرتے ہیں۔

سینٹ لیوک کے چرچ میں ہماری کمیونٹی کے معمر افراد کے لئے ’’سلور اسکرین سنیما‘‘ ایونٹ،چائے ، کیک کھاتے ہوئے فلم دیکھنے اور نئے سال میں فلاحی گروپ شروع کرنے کے لئے پروگرام زیر بحث آئے اس کے علاوہ ہم کونسل کو ان ایشوز کے بارے میں رائے دینے میں کامیاب ہوگئے ہیں جن پر ہمیں فرسٹریشن ہوتی ہے،کچھ تجاویزبورڈ پر لی گئیں،آنے والے ہفتوں میں خیراتی اداروں اور کمیونٹی گروپس کا مزید دورہ ہوگا جو حیرت انگیز کام کر رہے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes