پاکستان دشمن تمہارے ملک میں آزاد، کیسز کے فیصلے نہیں ہورہے، لاک ڈائون برقرار ہم کیسے دوست ہیں ؟ عمران خان – Kashmir Link London

پاکستان دشمن تمہارے ملک میں آزاد، کیسز کے فیصلے نہیں ہورہے، لاک ڈائون برقرار ہم کیسے دوست ہیں ؟ عمران خان

اسلام آباد(کشمیر لنک نیوز)وزیراعظم عمران خان نے پاکستان کو ریڈلسٹ میں برقرار رکھنے پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ برطانوی فیصلے سے دوہری شہریت رکھنے والوں کو تکلیف ہوئی۔ تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے برطانوی وزیرخارجہ ڈومینک راب نے ملاقات کی جس میں افغانستان کی صورتحال، دوطرفہ اور علاقائی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیراعظم نے بورس جانسن سے اپنی ٹیلی فونک گفتگو سےمتعلق بتایا اور افغانستان کی صورتحال پر پاکستان کے نقطہ نظر سےآگاہ کیا۔ وزیراعظم نے علاقائی استحکام کیلئے پرامن اور محفوظ افغانستان کی اہمیت پر زور دیا۔

ملاقات میں وزیراعظم نے کہا کہ افغانستان میں سکیورٹی صورتحال کومستحکم کرنا انتہائی ضروری ہے افغانستان میں انسانی بحران روکنا اور معیشت کومستحکم کرنا ہوگا عالمی برادری کوافغان عوام کے ساتھ کھڑے ہونا چاہیے پرامن، مستحکم اورجامع سیاسی عمل کی حوصلہ افزائی کرنی چاہیے۔

وزیراعظم نے افغانستان کے اندر اور باہر بگاڑ پیدا کرنے والوں سےخبردار کیا، مقبوضہ کشمیر میں بھارتی انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں اور سیدعلی گیلانی کی میت کی بےحرمتی سے متعلق بھی آگاہ کیا۔

50% LikesVS
50% Dislikes